Minden amit a feng shui-ról tudni kell!

"Lásd a szíved vágyát, ne kérzedt hogyan fog valóra vállni, csak tudd, hogy úgy lesz!"

dolgozoszoba.jpg

Harmónia a munkahelyünkön

 

 

Ha vállalkozásunkat eredményesebbé kívánjuk tenni, a munkatársunk munkateljesítményét szeretnénk javítani, ismerjük hát meg, a Feng Shui adta lehetősét ebben a fejezetben is. Igaz, hogy már több világcég, nagyobb vállalatok már alkalmazzák a feng shui-t a munkahelyeken, hiszen ezzel a tannal fel lehet lendíteni a stagnáló, a nem jól működő cégeket. Most már azért, nálunk is kezd elterjedni. A nem jövedelmező cégeknek, vállalatoknak, vállalkozásoknak 80%-a feng shuival megmagyarázható problémák okozzák,

és nagyon sok cégnek, vállalkozásnak, segített már a problémák kilábalásából.

Az üzleti élet valójában az idegek harca, ahol az embereknek több fronton kell csatát vívniuk. Igaz, hogy minden országban, vagy földrészen másként vívják meg azt a bizonyos csatát. Ahhoz viszont, hogy sikeresek legyenek a vállalkozásban, bizony nagyon sok különböző képességet kell elsajátítaniuk. Itt ebben a rovatban kívánom megjegyezni, hogy a 5 feng shui tényező van az üzleti életben: Az első: az épületben legyen mindig tisztaság, legyen levegős. A második: a cég épületének hátsó részét, a „fedezéket” erősre építsék. A harmadik: az a legkedvezőbb, ha stabil és jó térkialakítású az építmény. A negyedik: az épület harmonikusan illeszkedjen a környezetbe ill. a tájba. Az ötödik: a harmonikus, a feszültségeket megszüntető belső térrendezés vonzza a vevőket, ugyanakkor csökkenti a munka során fellépő stresszt. A tapasztalat azt mutatja, hogy minden csak a maga megfelelő helyén és idején képes rendkívül jól működni. A cég vagy vállalkozás megtervezésekor is figyelembe kell vennünk, a természet törvényeit ahhoz, hogy sikeresek legyünk.      

A mai világban egyre többen dolgoznak otthon. Így megspórolják a bérleti díjak árát. Az otthondolgozó teljes idejével saját maga szabadon tud rendelkezni, megspórolhatja az utazási költséget, és nem kell órákat utaznia, hogy beérjen a munkahelyére. Nincs időhöz kötve, tehát addig dolgozik, amíg kedve van hozzá. Akár még éjszaka is elvégezhet egy, két feladatot. Igaz ebben a helyzetben az egyén teljesen magára van utalva, mert aki igazán szereti a munkáját annak soha nem lesz vége a feladatnak.

Akik hivatalokban dolgoznak, és együtt vannak egy nagy irodában többen is, ott a dolgozók oldottabban fejezik ki magukat. A jó csoportmunkára képesek, hiszen egyszerűen több lehetőségük van arra, hogy kapcsolatot teremtsenek. 

 

A megfelelő elrendezés, az anyag-, forma és színkiválasztás mind a feng shui alapokon történik. Egy cég neve csengjen jól. Nemcsak a név hangzatára kell odafigyelni, hanem arra is, hogy a név összhangba legyen a céggel, vállalkozással, azaz a szakterülettel. A név mellett nagyon lényeges a vállalkozásunk, cégünk logója, emblémája.


Meg kell, hogy említsem, azoknak aki otthon dolgoznak az íróasztaluk  mindig legyen rendezett. Hiszen az íróasztal rendje kihat a munkánk minőségére. A tisztántartott íróasztal világos gondolkodásra utal, ösztönöz és munkára serkent. Természetesen ez nem arra vonatkozik, hogy munka közben nem szabad szétpakolni az iratainkat. Természetesen amikor én is dolgozom a saját íróasztalom is apró fecniktől, jegyzetektől van tele, hiszen e nélkül nem tudnék dolgozni, de ha végzem akkor mindig igyekszem helyére tenni a dolgokat, eltüntetni a fecniket, a  egyzeteket. Egy nagyon fontos jó tanács, inkább egy füzetbe, határidőnaplóba jegyzeteljünk, ne kis fecnikre, mert azokat könnyen elveszíthetjük és egy papírhalomban is ha tároljuk, mindig lapozgatni, keresgetni kell a dolgainkat.


A saját irodánkat, üzlethelyiségünket úgy kell berendezni a feng shui alapján, hogy ott szine észrevételen legyen a keleti filozófia megágyazása. Nyilván ha valaki eljön hozzánk, akár tárgyalni, akár csak vengédségben, látogatóban ne az legyen az első kérdése, hogy te be feng shuiztattad a vállalkozásodat? Fontos, hogy irodánk mindig tágas, nagy legyen hiszen a pici irodában mi sem érezzük túl jól magunkat, hiszen összenyomnak a falak, és a picibe pici pénz folyik be. Kivételt képez az a helyiség amin nem tudunk már változtatni, akkor egy megfelelő szakember, feng shui tanácsadó segítségével kell megoldani ezt a helyzetet. A légkör a tárgyaktól, mozgótárgyaktól, faliképektől fog megváltozni. A pénz energia megmozgatásához vannak egyéb eszközök, kellékek, melyek fel tudják lendíteni vállalkozásunkat és sikeressé tesznek bennünket. Vigyázat! Vannak olyan tárgyak is amelyek viszont csődbe is taszíthatnak minket.

 

Ha Ön is szeretne "megvizsgáltatni" kivel fog, vagy kivel dolgozik jelenleg, akkor kérje bátran a számmisztikai-numerológiai elemzést, melyből kiderül, hogy mennyire hatékony, becsületes kollégával dolgozik, (doglozni fog) együtt. Elemzés kérhet: ezoteria2011@gmail.com e-mail címen külön díjazás ellenében. Az árlista a kezdőlapon megtalálható.




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 18
Tegnapi: 61
Heti: 226
Havi: 1 746
Össz.: 971 758

Látogatottság növelés
Oldal: Harmónia a munkahelyünkön
Minden amit a feng shui-ról tudni kell! - © 2008 - 2024 - fengsuhi.hupont.hu

A honlap magyarul nem csak a weblap első oldalát jelenti, minden oldal együtt a honlap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »